E : info@genesis.net.gr

T : 2241034568

ΕΛ    |    EN

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

Galaxy Retail

Ολοκληρωμένη λύση λιανικής για μικρομεσαίες επιχειρήσεις λιανικής, δίκτυα καταστημάτων ή / και μεμονωμένες, ανεξαρτήτως κλάδου και δραστηριότητας. Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στην πιο σύγχρονη τεχνολογία Galaxy από τη SingularLogic, οδηγεί την αγορά λιανικής στο μέλλον. Το Galaxy Retail είναι μια εφαρμογή λιανικής πώλησης που έχει τη δυνατότητα να δουλεύει αυτόνομα ή σε συνεργασία με την back office εφαρμογή.

Περιλαμβάνει

  • Eξειδικευμένο POS & οθόνη αφής
  • Προηγμένο και ευέλικτο λογισμικό
  • Οθόνη Πελάτη
  • Φορολογικό μηχανισμό & θερμικό εκτυπωτή ή φορολογικό εκτυπωτή
  • Διασύνδεση με πολλά περιφερειακά, όπως scanner, συρτάρι κλπ
  • Παραστατικά πωλήσεων
  • Παραστατικά παραλαβών
  • Διαχείριση τύπου
  • Διαχείριση ειδών
  • Εκπτωτική πολιτική
  • Διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση συναντήσεων
  • Διαχείριση προμηθευτών
  • Ημερήσιες αναφορές
  • Αναφορές πωλήσεων
  • Διαμόρφωση οθονών
  • Messaging
  • CTI
  • Loyalty system

Πλεονεκτήματα

01.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ Α.Α.Δ.Ε.

Απολύτως εναρμονισμένη με την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) με την οποία η Α.Α.Δ.Ε. εισάγει τα Ηλεκτρονικά Βιβλία στις επιχειρήσεις.

02.

MOBILE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Το πρακτικό dashboard του PYLON CRM Mobile προβάλει:
Επαφές
Εορτολόγιο
Scheduled ενέργειες
Αναλυτικό σχεδιάγραμμα αγορών – πωλήσεων
Ρύθμισης εμφάνισης καρτελών
Εμφάνιση & ρύθμιση καρτελών πελατών
Φίλτρα αναζήτησης
Συγκεντρωτικοί πίνακες οικονομικών στοιχείων των πελατών

03.

ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

Μέσω του εύκολου και ευέλικτου περιβάλλοντος χρήσης και τη δυνατότητα αυτοματοποίησης των εσωτερικών εταιρικών διεργασιών, διευκολύνεται η καθημερινότητα και αυξάνεται η παραγωγικότητα των εταιρικών πόρων που συμμετέχουν στην αλληλεπίδραση με τους υφιστάμενους / δυνητικούς πελάτες, διασφαλίζοντας παράλληλα τους εταιρικούς κανόνες μέσω της διαδικασίας εγκρίσεων. Δυνατότητες όπως το εύκολο ξεκαθάρισμα Λιστών Ευκαιριών Πώλησης δεν επιβαρύνουν την υπάρχουσα βάση, αλλά ενσωματώνονται στο υφιστάμενο / δυνητικό πελατολόγιο χρησιμοποιώντας ευέλικτους τρόπους για την ανάθεσή τους μέσω των αυτόματων ροών εγκρίσεων.

04.

ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ

Εκτυπωτικά που μπορούν να εμφανιστούν είτε σε έντυπη μορφή είτε ως browse οθόνες. Χρησιμοποιήστε τις B.I. δυνατότητες της Πλατφόρμας και ενημερωθείτε δυναμικά με Pivot Tables. Εμπλουτίστε το προσωπικό σας dashboard με επιλεγμένα KPIs (Key Performance Indicators). Δημιουργήστε τις δικές σας εκτυπώσεις με εύκολο και γρήγορο τρόπο με την γεννήτρια εκτυπώσεων Easy Report Generator. Όλα τα εκτυπωτικά μπορούν να εξαχθούν σε όλους τους βασικούς τύπους αρχείων του MS Office όπως και να επισυναφθούν αυτόματα σε email.

05.

ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ

Η εφαρμογή PYLON CRM διαχειρίζεται συνολικά όλες εκείνες τις ενέργειες που συνοδεύουν την εμπορική της δραστηριότητα, δημιουργώντας μια «μετρήσιμη εταιρική μνήμη». Προσφέρονται ολοκληρωμένα και ευέλικτα στατιστικά στοιχεία τα οποία δίνουν τη δυνατότητα «Επιχειρηματικής Ευφυϊας» για έγκαιρη αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων ή εντοπισμό πιθανών νέων ευκαιριών.

06.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Παρακολουθήστε συνολικά τον κύκλο πώλησης από την αρχική επαφή μέχρι την τελική προσφορά και τιμολόγηση. Δημιουργήστε μια προσωπική σχέση με τον πελάτη μέσω των Επικοινωνιών After Sales, των Ραντεβού πριν και μετά την πώληση, των Δελτίων Επίσκεψης, καθώς και άλλων προσωπικών ενεργειών όπως ευχετήριες κάρτες ή αλληλεπίδραση στα Social Media.

07.

ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ

Μία μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας και βρίσκεστε άμεσα στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας σας με όλες τις επιλογές-παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard με τους οικονομικούς δείκτες και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε, το προσωπικό σας menu και πολλά ακόμα!

08.

ΕΞΥΠΝΕΣ ΦΟΡΜΕΣ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

Η καταχώρηση όλων των ενεργειών έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ελαχιστοποιεί τον χρόνο καταχώρησης. Πληροφορηθείτε άμεσα για τις εργασίες της ημέρας που πρέπει να ολοκληρωθούν από εσάς ή το τμήμα σας. Οργανώστε έξυπνα το πρόγραμμά σας, προγραμματίζοντας τις ενέργειες συνολικά, και διαχειριστείτε τις αναθέσεις των πόρων παίρνοντας υπόψη όλα τα απαραίτητα σχετικά στοιχεία.

09.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

Είναι η τηλεφωνική επικοινωνία ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς σας; Αξιοποιήστε τις δυνατότητες σύνδεσης της εφαρμογής με τηλεφωνικό κέντρο, καθώς και της εξειδικευμένης οθόνης εργασίας telemarketing για λιγότερη ώρα στη διαδικασία, και περισσότερη ώρα στην επικοινωνία και την επιτυχημένη πελατειακή σχέση.

Αναλυτικά