E : info@genesis.net.gr

T : 2241034568

ΕΛ    |    EN

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

ARTius High Street

Η ARTia λύση για τη μικρή λιανική, που καλύπτει όλες τις λειτουργικές ανάγκες ενός καταστήματος.

Γενικά

Η εφαρμογή ARTius απευθύνεται στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου λιανικής, όπως mini markets, περίπτερα, μαγαζιά μαναβικής, κάβες, κρεοπωλεία, αρτοποιεία, ζαχαροπλαστεία, κ.λπ. Εξασφαλίζει γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών, καλύτερο έλεγχο των πωλήσεων και του καταστήματος, παρακολούθηση της αποθήκης, ενώ τα τεχνικά και λοιπά χαρακτηριστικά της διασφαλίζουν μέγιστα επιχειρηματικά οφέλη στην επιχείρηση που την επιλέγει.
Προσφέρει ένα σύνολο από επιλογές διασύνδεσης με εξειδικευμένο εξοπλισμό λιανικής, όπως: PoS (Point-of-Sales) συστήματα, tablet PC’s, φορολογικούς εκτυπωτές, οπτικούς αναγνώστες / scanners, ετικέτες ραφιού, κάμερες ασφαλείας, αναγνώστες καρτών, καθώς και ζυγιστικές μηχανές και ζυγιστικά συστήματα νέας γενιάς. Τέλος, η παραμετροποίηση και το reporting της εφαρμογής γίνονται μέσω ενός εύχρηστου και ταχύτατου web περιβάλλοντος.

Συνοπτική Λειτουργικότητα

  • Έκδοση αποδείξεων λιανικής, τιμολογίων και άλλων εγγράφων με δυνατότητα σχεδιασμού αυτών
  • Υποστήριξη συναλλαγής σε αναμονή ουράς
  • Εφαρμογή εκπτώσεων στην απόδειξη, αυτόματα ή χειροκίνητα την ώρα της συναλλαγής, με ποσοστό ή αξία σε είδος
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι, τιμές χρονικής ισχύος, εκπτώσεις ανά κατηγορία πελάτη, πελάτη – είδους κ.ά.
  • Πολλαπλά barcode – τιμές ανά είδος
  • Διαχείριση PLU, barcode και ζυγιστικών
  • Ξένο νόμισμα
  • Ορισμός Τελών ειδών (πχ. περιβαλλοντικό τέλος).
  • Αθροιστές και αναφορά υπολοίπων ειδών
  • Πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι ανά κατάστημα
  • Import αρχείου ειδών από excel
  • Παραστατικά αποθήκης
  • Λήψη παραγγελιών & υποσύστημα μετασχμηματισμών
  • Εκτύπωση Ετικετών με παρακολούθηση αλλαγών τιμών
  • Διαχείριση πελατών
  • Ολοκληρωμένο υποσύστημα Loyalty
  • Ισχυρό touch περιβάλλον με προ-εγκατεστημένη δομή για εύκολη ανάθεση ειδών σε σελίδες (TABS) της οθόνης
  • Σχεδίαση πληκτρολόγιου / οθόνης αφής
  • Εκτύπωση παραστατικών μέσω UPOS ή Windows driver
  • Σχεδίαση φόρμας εκτύπωσης παραστατικού σε Windows driver
  • Online αλλά και Offline λειτουργία ταμείων
  • Χρονοπρογραμματισμός πολλών λειτουργιών, όπως η γέφυρα με άλλο backoffice, database backups, και άλλα
  • Δυνατότητα εκτύπωσης Χ και Ζ στο server και όχι στο POS

Πλεονεκτήματα

01.

Συνολική λύση software & hardware μαζί

Είναι μια ολοκληρωμένη λύση λιανικής καθώς εκτός από το προηγμένο και ευέλικτο λογισμικό του προσφέρει και εξειδικευμένα περιφερειακά συστήματα, όπως POS και οθόνη αφής, οθόνη πελάτη, ζυγιστικές μηχανές, ζυγιστικά συστήματα, scanner και συρτάρι.

02.

Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση

Προσφέρει ολοκληρωμένο υποσύστημα Loyalty μέσω του οποίου μπορούν να αποδοθούν δώρα ή εκπτώσεις όταν το μέλος (κάτοχος της κάρτας) φτάσει σε συγκεκριμένο όριο πόντων.

03.

Ταχύτητα

Προσφέρει δυνατότητα αναμονής ταμείου για την παράλληλη εξυπηρέτηση πελατών, σκανάρισμα ειδών και ζύγισμα των ειδών στο ταμείο με αυτόματη μετατροπή σε απόδειξη οδηγώντας σε ταχύτερες συναλλαγές και ελαχιστοποίηση της αναμονής σε ουρά.

04.

Έλεγχος και ασφάλεια καταστήματος

Κεντρική διαχείριση πολλών τερματικών και εποπτεία των ταμείων από κεντρική οθόνη στο Configurator (BackOffice). Παράλληλά μέσω ενός web-browser υπάρχει η δυνατότητα διαχείρισης εξ’ αποστάσεως των βασικών δεδομένων του κάθε καταστήματος (π.χ. είδη, τιμές, εκπτώσεις, κ.λπ.)

05.

Λειτουργία On/Off line

Επικοινωνεί online με την back office εφαρμογή, αλλά παρέχει τη δυνατότητα για πωλήσεις χωρίς πρόσβαση στο δίκτυο (off-line), ενώ ενημερώνει αυτόματα το back office σύστημα μόλις αποκτήσει ξανά πρόσβαση στο δίκτυο (online). Επίσης υποστηρίζει live update εφόσον αυτό απαιτείται.

06.

Πλούσια πληροφόρηση

Η εφαρμογή διαθέτει αναλυτικά report πωλήσεων και βαρδιών προσφέροντας πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για τη λήψη στοχευμένων αποφάσεων.

07.

Ευελιξία και ευχρηστία

Το ARTius μπορεί να συνδεθεί με πλήθος συσκευών (ακόμα και με παλαιότερα μόντελα) και λογισμικών προφέροντας ευελιξία. Παράλληλα, για τις εφαρμογές Epsilon SingularLogic προσφέρει, μέσω γέφυρας, τη δυνατότητα εισαγωγής / εξαγωγής αρχείων με εποπτεία και αναφορά σφαλμάτων καθώς και τη δυνατότητα συγκέντρωσης παραστατικών, μειώνοντας τον διαχειριστικό χρόνο και τα διαχειριστικά λάθη.

08.

Ηλεκτρονικά Βιβλία Α.Α.Δ.Ε.

Απολύτως εναρμονισμένο με τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA, υποστηρίζει την online επικοινωνία, για την αποστολή των συναλλαγών εσόδων – εξόδων της επιχείρησης στην Α.Α.Δ.Ε., και τη λήψη από την Α.Α.Δ.Ε. των στοιχείων παραστατικών που έχουν αναρτηθεί για λογαριασμό της, με δυνατότητα πολλαπλών ελέγχων και την εισαγωγή νέων και διορθωτικών εγγραφών. Η διασύνδεση του με την πλατφόρμα myDATA πραγματοποιείται μέσω της υπηρεσίας e-books.

09.

e-Invoice

Υποστηρίζει την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μέσω του πιστοποιημένου παρόχου Epsilon Digital, που καλύπτει με μεγάλη ευκολία τις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους, κλάδου και δραστηριότητας, για ηλεκτρονική αποστολή, αυθεντικοποίηση, αποδοχή και αρχειοθέτηση τιμολογίων και παραστατικών μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες (εναρμονισμένη με τις επιταγές του νόμου). Η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης εξασφαλίζει την Online σύνδεση με την Α.Α.Δ.Ε., μειώνει τα λειτουργικά έξοδα, το κόστος φύλαξης των παραστατικών, εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και αυξάνει την παραγωγικότητα.